Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Met grote zorg stellen wij een collectie samen van de hoogste kwaliteit. Mocht u desondanks ontevreden zijn met het door u bestelde product dan zijn wij meer dan bereid het product te ruilen of retour te nemen.

  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst/bestellen zonder opgave van reden te annuleren en, indien van toepassing, na annulering nogmaals 14 dagen om het product terug te sturen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde bedrag, inclusief eventuele verzendkosten, binnen 14 dagen terugbetalen op de wijze zoals de betaling heeft plaats gevonden mits, wanneer het bestelde reeds is verstuurd, wij dit in goede staat retour hebben ontvangen. Bij terugsturen zijn de verzendkosten naar ons retouradres voor eigen rekening. Om gebruik te maken van dit recht vragen wij u contact met ons op te nemen via [email protected] voor verdere instructies.
  • Wanneer een product door verzending is beschadigd, drukfouten of een productiefout heeft, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Op telefoonnummer +31 36 799 7970⁩ tijdens kantooruren of per e-mail naar [email protected] zodat wij u direct een vervangend exemplaar kunnen toesturen.
  • Stuur nooit iets ongefrankeerd en zonder opgaaf van reden retour, hier zijn vaak hoge kosten aan verbonden.
  • Wenst u een artikel om te ruilen dan is dit uiteraard altijd mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst, stuur hiervoor een e-mail met uw verzoek en vermeld hierin uw ordernummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Verzendkosten worden altijd vergoed wanneer er sprake is van inpakfouten, beschadiging en/of productiefouten.
  • We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] voor het bieden van een oplossing. Leidt dit niet tot een gewenst resultaat, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retouren

Verstuur retouren in nieuwstaat en zover mogelijk in de originele verzendverpakking, samen met een kopie van de factuur of pakbon aan:

The Lang Store
Landbouwweg 84
3899 BG Zeewolde.